VIštytis

VIskas apie Vištytį

• Padidinti šriftą
  • Šrifto dydis p/nutylėjimą
  • Sumažinti šriftą
Vištytis prasideda čia ...

Email Spausdinti PDF

Susijęs vaizdas

photo Vistytis_set0603mar_k71.jpg  Vištyčio regioninio parko lankytojų centre veikia tapybos darbų paroda „Esamasis laikas“. Tai – Kybartų kultūros centro ir menų studijos „Smiltys“ inicijuoto tapybos plenero dalyvių sukurti darbai. Paroda veiks iki lapkričio 11 dienos.

Vištyčio regioninio parko lankytojų centre veikia tapybos darbų paroda „Esamasis laikas“. Tai – Kybartų kultūros centro ir menų studijos „Smiltys“ inicijuoto tapybos plenero dalyvių sukurti darbai. Paroda veiks iki lapkričio 11 dienos. - See more at: http://www.santaka.info/?sidx=41689#sthash.ipy12TRK.dpuf

Atnaujinta Antradienis, 24 Sausis 2017 05:03
Mes turime 171 svečius online
Turinio peržiūrėjimai : 6310543
Žalioji vėliava plevėsuoja ne veltui

Minint Žemės ir Vandens dienas, Vištyčio Petro Kriaučiūno vidurinė mokykla knibždėte knibždėjo renginių, kuriuos organizavo gamtos mokslų metodikos grupė, vadovaujama biologijos mokytojos metodininkės Janinos Vasaitienės. Savaitė prasidėjo atvirų durų diena mokinių tėveliams. Jie galėjo lankytis pamokose ir renginiuose, skirtuose Žemės dienai. Kiekviena savaitės diena buvo skirta kuriam nors mokomajam dalykui: chemijai, fizikai, matematikai, biologijai ir informacinėms technologijoms. Mokytojai kuo išradingiau stengėsi juos pristatyti, rengė viktorinas, integruotas pamokas. Mokyklos direktorius Z. Vasaitis 11 klasėje vedė atvirą pamoką rajono biologijos mokytojams. Joje buvo galima susipažinti su naujais metodais, įsivertinimu ir vertinimu.

Banners